Zarządzanie sytuacjami konfliktowymi: Rola lidera

SZKOLENIE: Zarządzanie sytuacjami konfliktowymi: Rola lidera

Parent Category: Szkolenia otwarte: Programy

Konflikt ma miejsce wtedy, gdy:

  • mamy dwie lub więcej stron, które są wzajemnie od siebie zależne;
  • strony te subiektywnie dostrzegają, że ich potrzeby, wartości lub interesy są lub mogą być zagrożone lub trudne do zrealizowania;
  • i w rezultacie strony te podejmują działania, które mogą doprowadzić do utrzymania status quo, nasilenia, załagodzenia lub rozwiązania konfliktu.
Delegowanie: Mini-niezbędnik, czyli fiszki dla lidera

Delegowanie: Mini-niezbędnik, czyli fiszki dla lidera

Parent Category: Blog

Delegowanie to PROCES przekazywania odpowiedzialności, władzy i upoważnień, którego celem jest nie tylko zrealizowanie zadania. Jest nim - wg mnie przede wszystkim - rozwój pracownika, a tym samy całej Twojej firmy. W tym artykule zamieszczam kilka fiszek podsumowujących elementy, o których warto pamiętać. Enjoy & share!