tematyka
kompetencje menedżerskie
Współpraca pionowa: By wzmocnić kompetencje menedżerów – „zwornik” efektywnego działania ludzi i firmy.
- odpowiedzialność i zadania menedżera w trójkącie „wyniki – procesy i narzędzia – relacje”
- narzędzia wspierające proces kierowania zespołem na etapach planowania, organizowania, koordynacji, przeglądów i kontroli
- wzmacnianie samodzielności i zaangażowania pracowników
- tworzenie warunków efektywności zespołu
- reagowanie w sytuacjach trudnych i zarządzanie konfliktami
- diagnoza i rozwój stylu i skuteczności przywództwa
efektywna współpraca
Współpraca pozioma: By ludzie skutecznie wspierali się w osiąganiu celów firmy, zespołu, projektu.
- budowanie struktury współpracy w zespole, wewnątrz firmy oraz z partnerami biznesowymi
- odkrywanie i precyzowanie wspólnej misji, wizji, wartości oraz celów
- tworzenie zasad współpracy w firmie, zespole, projekcie oraz sposoby utrzymania ich „przy życiu”
- efektywna komunikacja w sytuacjach standardowych oraz trudnych (napięć, konfliktów, sprzeczności celów lub interesów)
- budowanie zespołów odpornych mentalnie w czasach VUCA i BANI – odkrywanie synergii indywidualnych potencjałów
efektywność osobista
Kompetencje bazowe: By zapewnić podstawy efektywnego działania w zakresie sposobu myślenia i działania.
- doprecyzowanie trzech wymiarów roli zawodowej i zgodnych z nią działań w relacjach ze sobą i z otoczeniem
- wzmacnianie skutecznej i uważnej komunikacji
- postawa i komunikacja asertywna
- reagowanie oraz zarządzanie swoimi emocjami w sytuacjach trudnych i konfliktowych
- kształtowanie nawyków wspierających organizację pracy (stacjonarnie, zdalnie i hybrydowo)
- inteligencja emocjonalna z VR
- wzmacnianie odporności psychicznej
jakość obsługi Klienta
Współpraca z otoczeniem: By Twoi ludzie świadomie budowali pożądany wizerunek firmy w relacji z Klientami.
- wzmocnienie kompetencji pracowników, by w kontakcie z Klientami budowali pożądany wizerunek firmy
- udoskonalenie działań i procesu przed, w trakcie i po transakcji / kontakcie
- usprawnienie jakości komunikacji z Klientami (pisemnie, zdalnie, osobiście) w sytuacjach standardowych i trudnych, wymagających asertywności
zaprojektuj swoja drogę – brief
Czasem świetnie wiesz, co chcesz osiągnąć wydając pieniądze na szkolenie lub inne działania rozwojowe. A czasem wiesz po prostu, że „masz problem/wyzwanie” i nie masz pojęcia, co z tym zrobić. I to jest ok.
To naszą rolą – rolą Trenerów i Konsultantów – jest pomóc Ci doprecyzować działania, które będą efektywne w Twojej sytuacji. Warto też, żebyś sam się przyjrzał/a w jakiej sytuacji się znajdujesz i co mogłoby Cię w niej wspomóc. Dlatego właśnie stworzyłam Brief „Zaprojektuj swoją drogę”.