Mapa strony
Menu główne
Formy pracy
O mnie
Dodatkowo
Blog
-
Blog
- Artykuły - wersje pdf i linki (2854)
- Wywiady - wersja audio (1823)
-
Budowanie współpracy
-
Case study
- Model SPOCO® uspójnia myślenie o firmie i wzmacnia zaufanie (932)
- Na kłopoty... Expose zespołu (1765)
- Świadomość roli pracownika obsługi Klienta (1362)
- Wspólne wartości w Urzędzie z Mapą Skojarzeń Clean (1586)
- Nowy początek. Eksplorowanie metafory pogłębia zrozumienie (1621)
- Rola lidera zespołu IT - nowe podejście (1499)
- Misja zespołu: Przypomnijmy sobie, po co to robimy (1906)
- Wizja firmy - jak znaleźć wspólną drogę? (1783)
- Stosować wiedzę w zgodzie ze sobą... Siła metafory (1635)
- Modelowanie procesu rozmowy korygującej – efekt WOW dla mnie i Klienta (19834)
- Mapa biegunów w poszukiwaniu spójności w roli lidera (1612)
- Partycypacja i TRIZ w szukaniu nowej koncepcji firmy? Da się! (1792)
- Dziś jakość obsługi wróciła do mnie jak bumerang… (2442)
- Powinienem czy Chcę? Siła Clean Space (1876)
- Model SAF w tworzeniu misji zespołu (1849)
-
Facylitacja Clean
-
First Time Manager
- FIRST TIME MANAGER LEKCJA 5: Doskonalić siebie... i otoczenie (2287)
- FIRST TIME MANAGER LEKCJA 4: Uzgodnić oczekiwania (1910)
- FIRST TIME MANAGER LEKCJA 3: Poznać swoją pracę... (1737)
- FIRST TIME MANAGER LEKCJA 2: Dlaczego początek może być trudny? (1784)
- FIRST TIME MANAGER LEKCJA 1: Po co tu jestem? (2630)
-
Kompetencje menedżerskie
- Od kierownika do lidera zespołu: Wymiary budowania autorytetu (2896)
- Delegowanie: Mini-niezbędnik, czyli fiszki dla lidera (4886)
- Zarządzanie sytuacjami konfliktowymi: Opowieść o sztormie i gołębiu (1774)
- Oczekujesz zaangażowania? Stwórz warunki (cz.2) (1888)
- Oczekujesz zaangażowania? Stwórz warunki (cz.1) (1826)
- Push vs Pull a ISO 9001. O co chodzi z tym angażowaniem? (3449)
- Zasoby w firmie: Człowiek jak auto? (2776)
-
MOJE OPOWIEŚCI
- Opowieść o Mojej Drodze (1440)
- Opowieść o Dziewczynce i Panu Angielskim [3]: Działam dalej (996)
- Opowieść o Dziewczynce i Panu Angielskim [2]: Chcę to mogę (970)
- Opowieść o Dziewczynce i Panu Angielskim [1]: Nie potrafię (1497)
- Opowieść o Trenerze Narzędziowym (1320)
- Opowieść o Rzemieślniku (1385)
- Moja podróż z podejściem Clean (2718)
-
Narzędzia i inspiracje
- Odporność psychiczna w pigułce (787)
- Facylitacja - krótki przegląd czterech podejść (1080)
- Wycieczka po "Twojej Roli" (6810)
- Szefie, oto twoja rola w procesie szkoleniowym (1924)
- Niech cel Cię przyspiesza: Model SMARTEST RUN (1119)
- Retrospektywa w projekcie z metaforą i Clean Language (2078)
- "Everest lidera"– książka, która może zainspirować nie tylko liderów (2000)
- JA I MOJA ROLA ZAWODOWA. Jak ją doprecyzować? (na przykładzie roli lidera) (3663)
- "Szefie, angażuj zespół" - Książka obowiązkowa (2462)
- Kliencie, zaprojektuj swoją drogę. Oto Brief dla Ciebie (2518)
- Od czego zacząć zarządzanie projektami rozwojowymi? (2636)
- 8 kroków do analizy i zmiany niechcianych emocji (2284)
- W jaki sposób zmniejszyć liczbę reklamacji i zwrotów w hurtowni (pośrednik b2b)? (3564)
- Jak reagować na osoby 'toksyczne'? (2816)
- Asertywność to reagowanie w zgodzie ze sobą. Jak budować taką postawę? (2510)