blog2
Modelowanie procesu rozmowy korygującej – efekt WOW dla mnie i Klienta

Modelowanie procesu rozmowy korygującej – efekt WOW dla mnie i Klienta

Parent Category: Blog

Pytania T+/- z Clean Language są GENIALNE do modelowania procesów. Dziś wykorzystałam je do modelowania procesu rozmowy korygującej błędy jakościowe pracowników. Rozmowa prowadzona jest z liderami a liderzy potem rozmawiają z pracownikami. Wyszedł nam piękny proces zakończony mailem od liderów z potwierdzeniem, że rozmowa się odbyła.

blog1
Zasoby w firmie: człowiek jak auto?

Zasoby w firmie: Człowiek jak auto?

Parent Category: Blog

Gdy kilka miesięcy temu ponownie czytałam „Zarządzanie poprzez misję” (P. Cardona, C. Rey) utkwiło mi w mózgu zdanie, w którym pojawiło się znane nam wszystkim hasło ‘zasoby ludzkie’. Mignęło mi, że skoro ludzie są zasobem organizacji – tak jak budynki, maszyny, samochody – to czy firmy dbają o nich tak samo, jak o pozostałe zasoby?

blog2
Mapa biegunów w poszukiwaniu spójności w roli lidera

Mapa biegunów w poszukiwaniu spójności w roli lidera

Parent Category: Blog

W ramach definiowania własnej tożsamości lider (Dyrektor Zarządzający) określił, że chce zarządzać spójnie ze swoją osobowością i kluczowymi motywami. Główną ideą było osiąganie wyników dzięki inwestowaniu w poczucie bezpieczeństwa ludzi a nie osiąganie wyników poprzez ludzi-tryby maszyny.

blog2
Partycypacja i TRIZ w szukaniu nowej koncepcji firmy? Da się!

Partycypacja i TRIZ w szukaniu nowej koncepcji firmy? Da się!

Parent Category: Blog

TRIZ opiera się na dwóch elementach: macierzy parametrów i 40 'trikach'. Opisane są czysto technicznie (ciężar, czas, automatyzacja, straty substancji itp.). Wierzyłam, że da się to zastosować także do obszarów "miękkich"... Jeśli nie w całości to choć w części - by otworzyć na inne myślenie. I dało się.

blog7
Dziś jakość obsługi wróciła do mnie jak bumerang…

Dziś jakość obsługi wróciła do mnie jak bumerang…

Parent Category: Blog

Pojawiły mi się problemy ze stroną – długie wczytywanie, lekko rozwalony układ (który powinien być stały), info z google o problemach z analityką... Odezwałam się do firmy, która przejęła jakiś czas temu hosting mojej strony (przynajmniej takiego maila dostałam). Na maila o pomoc nikt nie odpowiada (dodatkowo 2 tygodnie temu wysłałam pytanie o to, kto i jak może mi pomóc zaktualizować szablon – do tej pory milczenie), więc dzwonię...