+48 607 380 439 | napisz@magdalenarobak.pl

szkolenia

SZKOLENIE: Doskonalenie jakości w Dziale Obsługi Klienta

Celem szkolenia jest pogłębienie świadomości wpływu działań pracownika na budowanie opinii o jakości usług/obsługi oraz przećwiczenie konkretnych narzędzi komunikacyjnych w kontakcie z Klientem w sytuacjach standardowych oraz trudnych.

po co?

  • Uporządkowanie czynników warunkujących dobrą opinię o obsłudze Klientów w instytucji
  • Wypracowanie wytycznych dla codziennego działania pracowników wspierającego budowanie jakości obsługi
  • Pogłębienie umiejętności komunikacji, w tym dopasowania komunikacyjnego do różnych typów Klientów
  • Doskonalenie kompetencji w zakresie budowania własnej wiarygodności w kontakcie z Klientami
  • Przećwiczenie sposobów postępowania w sytuacjach trudnego kontaktu z Klientem, w tym technik komunikacji asertywnej

dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w Dziale Obsługi Klienta.

bazowy zakres szkolenia

  1. Kryteria jakości usług
  2. Budowanie wizerunku w różnych typach kontaktu z Klientem
  3. Dopasowanie komunikacyjne do Klientów
  4. Profesjonalne postępowanie w sytuacjach trudnych
  5. Komunikacja asertywna w kontakcie z Klientem

Interesuje Cię temat jakości obsługi Klientów?

Jeśli masz pytania lub potrzeby związane z rozwojem kompetencji osób, firmy lub w projektach – skontaktuj się ze mną, wesprę Cię.  A jeśli znasz kogoś, kogo ten artykuł może zaciekawić – podziel się. 

Odwiedź także: CleanDynamics.pl – procesy rozwojowe z metaforą  |  QuickWin-Zone.eu – szybkie punktowe rozwiązania dla menedżerów

Użyte na stronie materiały, treści, artykuły i grafiki, których autorzy nie zostali wskazani, są mojego autorstwa (© Magdalena Robak). Treści ze strony są dostępne na licencji CC BY-NC-ND, o ile nie napisałam inaczej. Będę wdzięczna jeśli to uszanujesz i wskażesz źródło, jeśli je wykorzystasz lub udostępnisz. Wzorzec do obrazków z ludkami – pixabay.com (licencja CC0). Szablon Wordpress – Anders Norén. Wykonanie strony: Magdalena Robak, własnymi rękami (wsparcie programistyczne – Zoltan Multimedia) 🙂